måndag 21 september 2009

Full fart i Eksjö!

Nu är jag i Eksjö igen. Börjar trättna på Krösatågen.
I dag är det fullt ös. Började dagen med att planera kvällens spänst/löpskolning/styrketräning.
Innan dess ska jag jag träna bålstabilitet med två skadad tjejer osm inte kan springa. Tänkte passa på att hinna träna lite själv också.

Jag gör framsteg varje dag, i dag har jag cyklat till jobbet.
I gårkväll tog jag bort de innersta bandagen som har suttit sen operationen och de var inga stygn bara tejpat. Var några riktiga glipor så de blir ju lite ärr.
Men o det blir bra är det lätt värt det!

Jag längtar till att kunna ta ett löpsteg eller cykelpass men nu får jag vara nöjd med att snart vardasmotionen kommer fungera.

Nu ska jag ladda med en kopp kaffe inför eftermiddagens träningar!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar