lördag 19 september 2009

Lördag!

Jag vaknar och myrorna är fortfarand ekvar i rumpan, trots att det blev en sen kväll efter vår middag och en massa aliasspelande. solen skiner och jag vill bara ut och gå och springa. Men icke!

Min middag blev god och jag tror att alla var belåtna:)
Potatisklyftor med lax och farmors gröna bönor och till efterätt vit chokladmousse:)

Mycket mat betyder ännu mera energi, och jag är nog lite tolig för jag har redan torkat tre fönster damsugat och städat toaletten i princip på ett ben.
JAg funderar på om jag ska ta mig till gymmet och köra lite ryggträning i dag!

Jag mår bättre och bättre och det är verkligen svårt att ta det lugnt med benet, men jag har folk som stoppar mig när jag kommer oå galna ideer som tur är;)

I kväll ska jag till sötjossan och therese!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar