söndag 27 september 2009

mässor och event:)

Hela tågresan har jag suttit och läst om olika event och mässor och funderat på vilka jag vill besöka.

För några måndader sedan var jag och några av mina hälsofreaksvänner på wellnesmässan i GBG.

Jag har tänkt att åka upp på alltförhälsan Mässan i stockholm i november och kanske fitnessfestivalen i Göteborg i december, det är alltid kul att se tävlingarna där:)


Gå gärna in och kolla om det är något du vill kolla på.
www.alltforhalsan.se
www.fitnessfestivalen.se

Ett event som jag gärna skulle åka på är åre workout.

www.workoutare.se

Sedan Nike konventet som jag precis missat.

I februari är det sats insperationsdag eftersom jag nu mera har anslutit satsskaran:)

Och för att inte tala om alla träningsresor jag vill åka på.
Jag kanske ska ordna resor själv när jag blir klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar