onsdag 30 september 2009

Restrött

Har ni känt sådär i bland att man är så psykiskt och fyfsikt utmattad så ma bara vill gråta.
Sådan är jag i kväll.
Det beror på många saker som tillsammans blir stora.
Igentligen är det inget allvarligt utan jag är bara trött, helt slut. Och då har jag ändå inte tränat i dag.

Att resa fram och tillbaka mellan halmstad och Eksjö med krösatåget tar på mina krafter. Bor i en väska och känenr inte att jag kan ge hundra på praktiken och inte 100 på skolan. inte ens 50% på skolan.

Mitt ben har fortfarande operationssmärta och jag kan inte träna, dessutom har jag fått ont i handleden och känner mig allmänt hängig.

Kalendern är fullproppad och jag kan inte säga nej till nåt.

Det är sådana dagar krafterna kan ta slut. I dag är en sådan dag. Men i morgon tar jag nya tåg igen!

2 kommentarer:

  1. haha jag har nog tåg på hjärnan, men nya tag tar jag;)

    SvaraRadera
  2. Andas och ta en sak i taget Ciss, så ska jag försöka göra detsamma:)

    SvaraRadera