onsdag 9 september 2009

Morgonpromenix!:)

I dag var jag uppe med tuppen! jag var ute och gick och joggande i 70 min!
Joggade en bra bit och kännde efter så här dagen innan operationen, så det inte hade skett ett mirakel. Tyvärr inte. Jag fick ont!

Solen sken och jag var ute i skogen en del av svängen, helt underbart!
Jag verkligen längtar efter att kunna ut och ta en runda när jag vill utan att ha ont:)

Jag är ledig i dag och ska massera mormor och springa ner på Eksjö marknad en sväng innan jag sätter mig på 4 timmar krösatåg till Halmstad JIPPI!
Sedan måste jag inhandla descutan som man ska tvätta sig med innan operation!

Alla gymnasieelever laddar för sm i helgen och jag hade mer än gärna byt plats med dem! Om jag har vaknat upp ur min koma på lördag och kan stå med hjälp av kryckor ska jag åka och heja på dem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar