måndag 14 september 2009

Praktik!

Jag sitter här och laddar för att åka i väg på praktiken på orienteringsgymnasiet. I dag ska jag hålla en kostföreläsning i eftermiddag, det ska bli väldigt intressant.

Ett framsteg i dag är att jag haltar omkring utan kryckor här hemma i huset:) Jag har givetvis träningsabstinens efter 5 dagar stillasittande men jag försöker tänka framåt, att min tid kommer snart.

I går var jag och tittade på sm-stafetten i orientering, det regnade och simon undrade nog vad vi är för en galen familj som går upp klockan sex på morgonen för att sitta på ett gärde mitt ute i skogen och kolla när tokiga orienterare springer runt. Jag bara njöt:) hade kramp i benet jag stod på men det var så spännande så jag kunde bara inte gå och sätta mig utan skulle stå där framme vid målfållan och heja:)

Ha en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar