söndag 18 oktober 2009

En härlig tjejig helg i Halmstad!


Fredagkvällen började med idolmys efter en lång träning som innehöll några löpsteg i slutet:) Jag Fick finfrämmat av sandra, emelie, sofia, sofia och johanna:)


Lördagen blev de en solskenspromenad, lite gym, lite tvätt och jag och sandra cyklade till Eurostop där vi fickade och handlade en aning för mycket för vår hemfärd med fullpackade cyklar..haha!


Lördagskvällen tillbringade vi hos Ida på Coktailparty. Det blev lite rövin och mycket tjejsnack:)

Sedan skulle ju jag åka hem och sova men det blev ens väng till mårtenssons där vi shakade loss.


Var en aning trött i dag men ahr varit ute på en promenad med Johanna i det fina vädret och snart är det dags att ha pass:) SKa bli kul jag är laddad! Ska dessutom bli utvärderad av Träningsansvarig i dag.

Sedan ska jag sandra, sofia och sofie på Bio:) EN riktig mysig Umgås helg helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar