tisdag 13 oktober 2009

Sista dagen på Praktiken!

I dag är det sista dagen jag är i Eksjö på Olgymnsiet och gör praktik.
Känns skönt att slippa resorna varje vecka, men samtidigt tråkigt. Det har varit jätteroligt:)
Jag vill fortsätta jobba nu, inte tillbaka till skolbänken igen. Men det är ju ett måste om man ska ha den där "examen" som betyder så mycket för min framtida yrkeskarriär. INTE.
folk vet ju inte ens vad den står för.

Tyvärr är jag fortfarande som i en dvala, vill bli frisk och kunna känna mig lika pigg och på hugget som vanligt.
När Simon tycker att de är något fel på mig när jag är uppe med tuppen en lördag och tvättar fönster t.ex. var tog den cecilia vägen?!
Jag vill testa benet.
Och jag vill kuna träna och ha pass.
Hu nu får jag sluta tjata om att jag vill träna.
Alla vet det.
Mina nära och kära blir tokiga
Jag ska sluta tjata om att jag vill träna

Bara så ni vet jag vill verkligen Träna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar