fredag 9 oktober 2009

sjuk!

Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Kom hem i onsdagkväll och skulle till skolan torsdag, fredag.
Jag behövde verkligen vara i skolan.
OBLIGATORISKT semenerie och en affärsplan som ja och min grupp måste jobba hårt med.
Vaknade med Feber i går, försökte ända fram till lunch stiga upp men kroppen vägrade.

Jag måste börja lyssna mer på min kropp sa S och inte köra på i 120 km/H.
Jag stanande hemma. Låg i soffan/sängen hela dagen och såg tre one tree hill avsnitt som jag inte hunnit se. Rastlös när alvedonen började hjälpa, annars var jag mest ynklig.

Hur mår jag nu i dag? har satt mig upp ska känan efter. Jag önskar att någon annan kunde avgöra hur man mår och vad man borde göra.
Jag borde vara på handledning i skolan nu. Men jag har fortfarande inte kunnat sätta fingret på hur jag mår.
Det är ju inte 100% men tror jag är ganska feberfri.
Jag ska fortsätta känna efter hela förmiddagen och se vad jag skulel kunna orka med.
Annars blir det väl soffan i dag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar