tisdag 8 december 2009

rygg och axelpass!


I går orkade jag igen. Min nacke har inte velat hänga med på ett tag! Skönt att känna att den ville lyfta vikter i går:)
Jag tycker det blir roligare och roligare att styrketräna när man märker resultat:)
Från att ha varit den omuskulära löparen börjar jag få muskler och det med blandade känslor. ja menar skulle jag kunna springa varje dag igen, då skakar jag gärna av mig några extra kilon muskler;) Men så länge tycker jag att det är kul att bygga på mig lite:)

2 kommentarer:

  1. oj det där lät lite konstigt. Det är ju inte nacken som lyfter men ni fattar;)

    SvaraRadera
  2. Ditt C-uppsatsämne låter riktigt spännande och intressant. Hoppas det går bra för dig.
    Jag ska också styrketräna lite på gymmet i dag. Lite bänkpress och axelpress med mera.
    Hälsningar Kristin

    SvaraRadera