fredag 21 maj 2010

Nya tider närmar sig!


Jag funderar mycket på livet just nu, vart jag ska bo, vart jag ska jobba, vad jag ska göra helt enkelt.
Jag har bollar i luften men inget är klart. Det är med blandade känslor man lämnar skolans trygga värld;)

Men den stora frågan är vad vill jag?!
Jag pendlar mellan ängslan och oro från ena dagen till stora framtids planer den andra dagen och blir smått irriterad när någon frågar
-vad blir du när du är klar?
jag har börjat svara
-mer lärd

Alla ni med högskoleutbildninar som ingen begriper sig på: Stå på er, vi är inte sämre än alla ingenjörer, lärare och doktorer tillsammans.

att vara anställd eller egen företagare?
De kommer aldrig gå säger folk till mig bara därför vill ja nästan köra på cbhealthandfitness.se








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar