måndag 24 maj 2010

Sista veckan!

Jag sitter i skolan och väntar på sandra. Fullt ös!

Vi ska opponera lite till i sista sekund på en annans uppsats. Sedan ska vi framföra det på dagens redovisningar!

På onsdag redovisar vi själva, och senare på dagen har jag tenta. (hur nu schemaläggaren tycker det är snällt vet jag inte?)

på torsdag ska jag vara i stockholm hos sjukgymnasten hur kommer jag dit?, det är en senare fråga eftersom min tenta håller på till 22.00 på onsdag kan jag inte åka dagen innan. Tåg och flyg kostar skjortan och bussarna komemr aldrig fram. Bor jag i världens ände?

Men allt löser sig, som simon sa i går.
-Det är upploppet nu
-men jag kanske stupar på upploppet sa jag
-Det gör inget man kan alltid krypa i mål (simon)

Hahha det är sant, kompletera och fixa och trixa och sedan kryper vi i mål och hur det en går så kommer jag att känna mig så lättad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar