måndag 15 augusti 2011

CXWORX™

Nu är jag tillbaka efter en toppenvecka i Italien med mycket sol och bad. Det är dags att känna efter om min kropp skulle vilja vara lite mer samarbetsvillig än vad den har varit under sommaren. Jag har vilat en evighet (enligt mina mått) och har fått lov att testa på arbetslivet igen för farbror doktorn om jag lovar att ta det lugnt. Okej det är en deal. Men som ni vet gillar jag inte att ta det lugnt så det kan bli svårt. Ska dock försöka med undantag att jag ska på Les mills nya Utbildning som sportlife skrivit så här om:

CXWORX™
Höstens skönaste och effektivaste nyhet!

Baserat på banbrytande, vetenskapliga underskökningar är CX30 det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa ocg rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående. En halvtimme av CX30 är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar