torsdag 24 november 2011

Inspirerade dag

I dag har jag haft en dag med mycket olika möten. Oftast är jag ju nuförtiden en ensam spelare i mitt jobb där jag själv planerar hur jag jobbar, därför är det extra kul att planera roliga saker med likasinnade människor:)
Efter ett pt-pass, en kostrådgivning, seniorgympa och ett cykellunchpass Träffade jag fina Matilda som har börjat jobba hos oss. Hon är minst sagt lika galen som jag och jag tror att vi har mycket gemensamt:)
Sedan har jag och Magnus tänkt ha en Trx-kurs i vår som vi spånade på:) Sjukt kul.
Jag fick äta middag med Sofia som har legat hemma sjuk alldeles för länge innan det var dags för en pt kund och ytterligare ett spännande möte med claes om cykelklubben:)
Håll utsikt för efter jul kommer det hända grejer och jag är minst sagt involverad and I like it.

Sen fyller min fina mormor 70 år i dag, Grattis Mormor du är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar