onsdag 23 november 2011

Massage av världens bästa Anita!


I dag ska jag åka tur och retur Gislaved för där finns den bästa massören, Anita Nilsson och hennes LPG-maskin!

Jag är så i behov av den, i går var en riktig skitdag, då jag inte alls gillade min mjölksyrakropp. Kan den inte bara försvinna! Det slutade med att jag gick hem la mig i soffan och åt Lussebullar i stället för att försöka göra någonting överhuvudtaget. Jag gillar det inte.

Jag var hos en sjukgymnast på VC också och vad frågar hon om jag tränar bål stabiliteten? Hon visste vad jag jobbade med så den frågan kunde hon ju hoppat. Det är liksom mitt dagliga mantra till alla mina kunder så visst fasen vet jag hur man tränar den. Blev nästan lite arg. Promenader 20 min om dagen ville hon ge mig. Men vi ska testa Tens på mina spänningar i rygg och nacke. Så Ok, de får väl gå. Men det löser inte problemet i hela kroppen.

Men jag ser det här med kroppen som ett relativt litet problem endå när en 22 årig tjej från Eksjö omkom i en bilolycka i går. VILA I FRID KARIN

Njut av nuet och ta vara på varandra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar