måndag 7 november 2011

Spahelg




Helgen har varit ljuvlig. Mycket mat och framför allt god mat, skratt, lite träning, mycket bad, skrubb, len hy och promenader vi havet.
Dessutom fick vi sviten så vi bodde som prinsessor. Tack Mamma för en toppenhelg!
Det enda lilla minuset var yogapasset jag var på, eller de var väl snarare det att vi aldrig kom någonstans i passet (och att jag hela tiden tänkte på vad hon sa annorlunda som enligt min bo kan vara lite galet)
Jag införskaffade mig några nya hudvårdsprodukter och har nu en lång önskelista på flera.

På hemvägen stannade vi på Gekås och irrade runt, jag fick tag i lite nödvändiga prylar och lite onödiga som vanligt;) Sedan blev det våffelkalas i Gislaved och vi kom hem riktigt sent i går kväll. Men med den kolhydratsladdningen är jag redo för dagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar