tisdag 10 januari 2012

Sjuk

Jag lyssnar på kroppen, eftersom det är mitt löfte år 2012. Vaknar man och inte kan prata för att halsen är så svullen och det känns som någon kört ner ett rivjärn där nere ska man stanna hemma i från jobbet.
Även om det suger och snön lyser utanför fönstret. Jag ska hyra film och krypa ner igen och sluta ha träningsångest, jobbångest och vara hemma ångest. Det är ju som det är och inget jag kan göra något åt.
Jag ska vara en förebild för de jag tränar och därför är jag hemma när jag inte mår bra. Det är ett enkelt val för mig.

1 kommentar:

  1. Hej på dig. Man måste verkligen lära sig lyssna på sin kropp. Jag har ingen kropp just nu känns det som, stor och gravid. Hii. Men snart så. Hoppas du mår bättre nu, ser dig knappt aldrig i Eksjö längre. Krya på dig. Kram Cecilia

    SvaraRadera