onsdag 11 januari 2012

fullproppad med energi

Hur går det i hop? jag är rastlös men sjuk och trött.
Jag läser och får rapporter om ett fullproppat Sportlife så här i Januaritider. Jag ska vara där, träna mina pt-kunder ha mina gruppträningspass och bara vara runt alla härliga kollegor. Ni förstår att jag kommer vara galet taggad när jag kommer tillbaka.

Två dagar hemma har satt sina spår jag börjar prata med väggarna snart. Tur att farmor kommer hit i dag. Jag funderar på att åka med henne hem till mamma och pappa så jag slipper sitta här och harkla mig själv. Mitt cykelpass som var så klart och färdigt för att pröva sina vingar får vänta tills nästa torsdag.

Om ni som bor i Jönköping och inte anmält er till kostkursen så finns det plastser kvar:) DO IT!! Och vill ni börja träna med mig så maila mig: Cecilia.bergander@sportlife.se eller ring mig. För nästa vecka kommer jag ha så mycket energi att ge er!

2012 kommer bli ett grymt år.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar