lördag 25 februari 2012

Uppe med Tuppen

Som ett litet barn som vaknar på julafton kan jag inte somna om igen. Var längesedan jag var så här morgonpigg som jag alltid brukar var? kan det vara ett bra tecken? Annars är det upp som en sol och ner som en pannkaka lite senare;) Hoppas på det första hela dagen!

Jag ska testa springa har jag bestämt. och funkar det i dag så har det utlovats en träning med karta i morgon, nej jag hoppas inte för mycket och kommer inte bli besviken om kroppen inte vill;)
Nu tänker ni att jag inte är normal om jag hoppar upp och längtar efter träning klockan sju en lördag. Fast hur normalt är det att stå och skrika i trapphuset efter en utekväll och väcka alla grannarna klockan tre? Det är nästan så jag skulle köra ett liten runda med plingplong för att ge igen hurtigt iförd träningskläder sen.

Nej nu ska det packas ska åka neråt till smålands djupaste skogar sedan.Men först en liten runda och jag håller mina tummar och tår att jag lyckas:)

Vad tränar ni i dag? Eller tar ni er en välförtjänt vilodag?:)

1 kommentar:

  1. Stuvade om lite i schemat och körde löpning :)

    SvaraRadera