torsdag 23 februari 2012

Mamma-Barn träning i Varberg

http://www.livsform.se/livsform/nyheter/ I dag har jag varit i Varberg och vänt hos denna fantastiska Kvinna Anna som driver företag och utbildar inom träning.



Vi har i dag pratat om:


Vad händer i kroppen under graviditeten?
Enkla tips till dig som vill träna under graviditetStärka bäckenbottenmusklernaNär kan jag börja träna?Vad ska vi tänka på vid träning?Magmusklerna
Träning efter kejsarsnitt
Och gjort övningar som man kan träna tillsammans med Bebisar. Det är nästan så att jag blir lite sugen på det här med Barn. 

5 timmat i bilen i dag och solen som sken attans, hoppas på mer av den varan i helgen. Snabbt var jag på plats på Sportlife och körde en kostföreläsning i kväll inriktat mot träning och långlopp. Härliga deltagare. 
Nu säger jag godnatt efter en mycket Givande dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar