måndag 23 april 2012

Personlig träning när den är som bäst


Jag vet att alla inte riktigt förstår hur jag kan orka jobba med det jag gör. Att Motivera andra dagarna igenom och jobba med planering på fritiden. Men det är det som jag får tillbaka som de aldrig får ta del av de som tvivlar på mitt yrke alltså.

I dag ringde en kund som skulle köra på själv ett tag och sa att hon klarar det inte utan mig. Att det inte var lika roligt på egen hand. Det är sådant som gör att man fortsätter kämpa för varenda kund. Man lägger ner hela sin själ och går in med mycket hjärta. I alla fall gör jag det. Och känslan den kommer ni inte förstå ni som tvivlar. Jag tänker fortsätta och när jag blir bättre i kroppen kommer jag köra ännu mera Pt-kunder för det är det bästa jag vet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar