söndag 22 april 2012

Vila i Frid Fredrik

När man inte mår bra och är hemma så finns det så mycket tid att tänka på allt mellan himmel och gjord.
På allt man vill göra och hade velat orka göra. I dag hade jag velat springa stafett i skogen. Jag har sett 5 filmer i snitt en om dagen, börjat läsa en bok. Funderar på hur min lägenhet ska vara har upptäckt blocket och loppis på nytt.

I fredags morse Fick jag veta att min före detta Klubbkompis Fredrik Karlsson har avlidit i en skoterolycka. Det går inte riktigt förstå. Jag tänker på Anna, Fredriks Lillasyster som jag träffade så sent som för några veckor sedan när vi åkte skidor och pratade om hur Fredrik lärt ut tekniktips.
Han var en talang, var med i landslagsgrupp och kunde ha gått hur långt som helst.
Fredrik kommer vara saknad av många, för han var en människa som alltid spred sin positiva energi omkring sig.

Så med detta, ta vara på livet, tala om för alla hur mycket du älskar dem och skit i små saker som inte spelar någon som helst roll i det långa loppet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar