tisdag 10 april 2012

Personlig Träning

I denna månad April får du 20% på Pt med mig. Du behöver inte betala förän lönen kommer bara du bokar in tider med mig. Det går också att delbetala på flera månader. 20% Gör rätt mycket på de stora paketen. Och det är de som man ska satsa på för att få ut så mycket som möjligt. Det är en investering en riktigt bra investering i dig själv.

När du anlitar mig som personlig tränare börjar din resan med tester utefter vilka mål du har. Det kan vara styrka, kondition, rörlighetstester, kroppsmått och tanitavägning, där vi tittar på din kroppssammansättning. Allt för att du ska få Motivation till att nå dit du vill och för att jag ska kunna lägga upp den bästa träningen för dina svagheter, styrkor och målsättning.

Träning är roligt men i bland måste kroppen få gå utanför sin bekvämlighetszon för att få resultat. Det kan jag hjälpa dig med och få dig att prestera det lilla extra som krävs för att uppnå det resultat du vill ha.

Vi kommer att jobba som ett team där jag motiverar och inspirerar dig och på vägen kommer vi ha roligt tillsammans.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar