tisdag 10 april 2012

Tagga vecka 15

Jag kommer på mig själv med att sitta och titta ut på rusket. Känna mig trött, orkeslös och omotiverad.
Skärpning. Jag är påfylld med energi efter en helg med Familj, mat och natur. Jag ska inte vara Orkeslös jag ska vara pigg. Så nu bestämmer jag mig för att vara det? Är det någon som känner precis likadant i dag så kan jag ge några peppningsråd:

1. Det är en kortvecka
2. Sommaren kommer snart och våren är Underbar nästan jämt;)
3. Om du kan springa är det skönt att springa i regn, ta på dig.
4. Uppskatta din vardag den har mer att bjuda på än du tror.
5. skratta mycket och le. Tänk positiva tankar, skjut bort de dåliga snabbt.

Jag ska jobba i eftermiddag/ kväll och hoppas på att träffa peppade och laddade människor på Gymmet. Nu KÖR VI VECKA 15.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar