torsdag 14 juni 2012

Jag är Lyckligt Lottad


Vilken tur att jag har så många fina människor runt omkring mig som stöttar mig till 100%.
I dag kom min fina mormor och morfar och hämtade hem mig till familjen. Är skönt att få vara hos dem några dagar. Mormor planterade om mina blommor och morfar Hjälpte mig med att få upp saker på väggarna. De är bäst!

Jag har också fått massor av peppsms från mina bästa kollegor och vänner och känner mig nu laddad att kämpa igen. När jag äntligen kom upp ur sängen i går ägnade jag mig åt lite Bakning, och pyssel, lite terapiarbete när jag grubblar och är nervös.





Ägg, banan. stevia, kokosolja, kakao, kardemumma, kanel, pofiber,
Jag såg på tv hur någon gjort ett pepp kollage. Det här får bli mitt peppkollage.
Medmänsklighet sökes står för att sverige borde få upp ögonen och stå för mina läkarbesök,
hunden är jag lite rädd för men jag jobbar på det.
Lugna tjejen står för att jag ska hålla mig lugn
Maten för att jag ska äta bra enligt ordination 
Bebisen står för att jag ska bli frisk så jag kan få en i framtiden (ja jag kanske vill det faktiskt)
Smailgubben är den jag vill vara
Skidåkning vill jag utöva dock inte som KO.
Händerna står för kärlek och vänskap och det finns massor utav den.
Sockerkaka på mtt vis ägg, stevia, kokosolja,havremjölk, citronsaft, pofiber, havremjöl, bakpulver
PS. Jag åt halva och somnade om.

1 kommentar: