onsdag 13 juni 2012

Jag måste lätta mitt hjärta

Det är med sorg i hjärtat jag nu har tagit ett beslut om att inte jobba på ett tag. Kroppen har sagt sitt och jag förstår nu efter mycket kämpande att jag behöver lyssna. Tankarna snurrar i huvudet, hur ska passen bli lösta?, kommer kunderna vara kvar hos mig? Kan de vänta till hösten? Vem ska jobba de tiderna som jag skulle tagit? Och den största frågan kommer jag klara att bara vara hemma......?
Kommer jag få pengar av försäkringskassan eller är de lika oförstående som förra gången. Jag jobbar inte som alla andra, och har blivit dumförklarad både en och två gånger.

Det är dock ett heltidsjobb med alla tabletter och specialmat, provtagning och besök i Norge framöver. Plus att jag behöver kärlek från mina två familjer för att klara det här.

Mina kunder och passmedlemmar jag kommer tillbaka så fort jag mår bra <3

Jag Tror att jag kommer fortsätta blogga, om träning och kost men också om den här äckliga sjukdomen som inte existerar i Sverige och min resa på väg tillbaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar