onsdag 18 juli 2012

Alla tränar...

I dag har jag en dålig dag. Rent motivationsmässigt, en sådan där dag när jag undrar om jag kommer bli frisk snart eller vad som kommer att hända? hur mycket råttgift ska jag behöva äta? och hjälper det ens? Köpte medicin för 3000 kronor i går som räcker tre veckor, heja sjukvården. 800 norska för att få prata med doktorn i telefon i 10 min, 1400 för ett besök i norge och 6000 för ett blodprov. Måtte inte denna behandlingen bli lång.

 Det är ju inte lättare när ALLA tränar hela tiden. Det är O-ringen i Halmstad nästa vecka. Det är tredje året i rad jag har anmält mig och hoppas på att vara så pigg så jag kan springa. Jag Anmäler mig nog för att ändå tro att kroppen ska börja samarbeta igen.  Trots det envisas familjen med att jag ska med och vara där. Jag har ju trots allt tvingat S att springa så jag måste vara coach.
I dag blir jag förbannad på folk som pratar om lite ont i halsen som att det är en dödsdom. Jag kommer aldrig klaga på ont i halsen mera. på hedersord.ALDRIG


Går i Halmstad, är du i närheten varför inte springa en dag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar