fredag 20 juli 2012

Energiboost!

Jag blir så trött på att jag tycker synd om mig själv. Men det suger ju bara att ha kronisk borrelia. I går fick jag en stor mängd energi av fina vänner. Malin, sofia och Lina de bästa arbetskamraterna och vännerna för livet som jag träffat sen jag flyttat till Jönköping. Ni är GULD värda. I bland kan det vara skönt att vara ensam och fundera. Om man inte funderar för mycket...Efter en vecka ensam vila hemma så är jag nu sugen på att hänga med familjen på Oringen. Jag ska inte vara ledsen över att inte kunna vara med och springa bara glad om jag orkar hänga med och Heja. Och det verkar bli mer SOL i veckan som kommer plus att jag har bytt medicin så jag inte bränner näsan så fort jag tittar ut. GÖTT.

Njut av sommaren och tänk på att Regnigt väder innebär bara fler träningstimmar;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar