lördag 14 juli 2012

En lördag i juli

Jag drömmer om att vara frisk och kunna sticka i väg på ett träningspass i sommar regnet. Men i stället börjar jag med ett nytt antibiotika som jag kommer må illa av enligt vissa. Fast det tror jag inte på. I går gjorde jag ett arbets EKG där man cyklar med en massa sladdar påkopplat! Jag tog i allt jag kunde och kom upp i ynka 139 puls slag. Min Max är på 203 såinte mycket. Vilooulsen låg på40 och mittblodtryck var lågt hela tiden. Inte konstigt att jag går omkring och svimmar då. Jag hämtade ut medicin för 2500 kronor för receptet är norskt och då får man ingen rabatt! Har jag sagt att jag hatar sjukvården. Nu tull det positiva, farmor har ordnat stor släktträff så jag är på väg till Eksjö. Hoppas orka vara med några timmar! Jag väljer att vara pigg och glad i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar