måndag 16 juli 2012

MOTIVATION

Det som är bra med att vara sjuk så här länge som jag har varit är att motivation till jobb och träning kommer vara på topp när jag blir frisk. Jag tror jag kommer göra lite galna saker. Leva i nuet och ta alla chanser som kommer. Jag längtar så mycket efter att träna. Jag har faktiskt testat lite styrka för rygg och mage så bli inte förvånade om ni ser mig på gymmet någon gång.När det gör ont i kroppen kan man inte bara lägga sig ner, tro mig man blir ännu stelare än vanligt. När jag vaknar på morgonen känns det som att jag har tränat tre pass dagen innan och det har jag ju inte. Det är fruktansvärt frustrerande att inte kunna påverka sin situation, jag kan bara äta medicinerna och vänta på en effekt som MÅSTE komma snart. Men jag har insett att jag är sjuk och får ta varje dag som den kommer. 


Alltså borde jag vara frisk som en nötkärna. Ekvationen går inte i hop. 
Glöm inte träna för mig också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar