söndag 19 april 2015

Tester

När jag träffar en ny kund, ett nytt lag eller en ny idrottare som jag ska jobba med gör jag alltid någon form utav test. Det kan vara rörlighet och stabilitetstester, styrke eller konditionstest.
Det kan också handla om kroppsmått och tanitamätning. Det spelar ingen roll om du är Elitidrottare eller motionär.


Jag har satt i hop ett testprotokoll med de tester som jag anser vara bra och väljer ut lämpliga efter kundens målsättning. I höst tänker jag  gå en 9+ screening utbildning. Det är de tester som en av mina sjukgymnaster Anna på Bosön tagit fram. 

Varför gör jag då tester? och varför skulle du vilja göra dem? 
Jo för att se vilka dina starka sidor är och vilka svagheter du kan jobba vidare på, för att se att din träning ger resultat och att du utvecklas åt det håll du vill. 
Är du intresserad hör av dig på mail eller telefon. 

cecilia.bergander@gmail.com 
0708668816 



Rörlighetstester 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar