onsdag 14 december 2011

Lussefirande och feberfrossa

I går började jag dagen med att köra seniorgympa i lussselinne och glitter, jag hade två pt-kunder men sedan frös jag som en tok. Fick åka hem och Sova och kunde inte köra min yoga på kvällen som jag så sett fram emot:(
I dag är huvudvärken enorm och tur är väl de att jag är både ledig och ska till DOktorn, för jag vet innerst inne att detta inte är någon vanlig sjukdom. Mjölksyran i min kropp gör att jag får feber. Men de var längesedan nu så jag var inte alls beredd på detta:( Jag är dock inte bitter utan tröstar mig med att jag hade världens bästa seniorer på seniorgympan i går. Jag fick en jättefin korg med kryddor, olika sorters vinäger och lite kex av dem i terminspresent. Så söta.
Det kommer fler bilder sedan, någon har visst fångat på bild att jag tog några danssteg;)
Till SOfias förfäran höll jag inte riktigt takten. Hahaha.
I väntan på en piggare kropp fortsätter jag med vilodagar och drömmer mig bort till träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar